slimmat

Som så många andra gånger har jag ännu en gång bestämt mig för att jag ska gå ned i vikt och bli skitsnygg.. går väl sådär.. Krävs en jävla massa tvångstankar innan jag får arslet ut på joggingspåret. Idag t.ex. hade jag bestämt att jag skulle upp tidigt, typ 9.00 och ut och jogga. Har hört att det är bäst att träna innan frukost.. himla dumt tycker jag..

När jag väl vaknar, en timma senare än vad jag tänkt, är jag redan vrålhungrig och inser att om jag skulle joggat innan frukost hade förmodligen någon pensionär hittat mig halvt medvetslös vid kanten av Svartån i desperata försök att hitta något ätbart bland maskrosorna.
Lyckades till slut komma ut ändå, fast på en powerwalk eftersom mitt högra knä tydligen inte vill springa..  

I sommar ska jag testa bantningsdryck istället för lunch. På så sätt slipper jag även göra matlådor varenda gång jag jobbar.. Jag behöver dock någon som pushar på mig eftersom jag själv har en tendens att skjuta upp alla mina planer och tro att det ordnar sig ändå. Andreas är inte lämplig för den uppgiften eftersom han själv är likadan.. Någon som är villig att vara min personliga pain-in-the-ass?

   image23 

Kommentarer
Postat av: Tinis

inte jag, för jag tycker om dig som du är!

2007-05-19 @ 15:01:45
Postat av: wang

Jag ställer gärna upp som din personliga tränare ;D MEN inte som personlig drink-diet-pushare, eftersom det inte behövs vännen!

2007-05-20 @ 01:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0