picnic & shopping

Jag mår lite dåligt för att jag inte börjat plugga förrän nu. Vi har ju så jävla mycket denna vecka som kommer, men jag har faktiskt tänkt på min hälsa och stackars mage. Har fått tillbaka mina stressymptom igen. Ont i magen och mår illa (nej, jag är inte gravid) så jag tänkte att jag ska inte plugga ihjäl mig i helgen. Istället har jag tagit det lugnt.

Igår åkte jag, Andreas, Henrik och Malhin till Garphyttans nationalpark. (Pensionärernas paradis insåg vi när vi väl var där. ) Där hade vi en picnic i gräset ute på en äng i solen. Underbart. :)

Idag åkte vi till IKEA och skulle köpa en ny TV-bänk eftersom den vi har är för stor. Den vi ville ha var såklart slut så det får bli en resa till IKEA nästa helg också. Efteråt tog vi en sväng till OnOff. Andreas skulle köpa...*trumvirvel* -Ett nytt spel! (Lina hoppar av glädje och lycka) Sagan om ringen. Enligt mig ser det exakt ut som Vanguard och WoW, alla funktioner, knappar, gubbar, the whole shit.. men så är tydligen inte fallet. Så nu sitter jag här och funderar på när han ska tröttna på sitt nya spel.. Till hösten? Ååh, Jeannie, du är den enda som förstår mig nu! Vad sägs som en pakt, revolution? Vad som helst!

Haha, lite kul hade jag iallafall på OnOff. Det är ju himla kul att peta på alla skinande apparater man hittar överallt. Nu förstår jag dock varför pappa blir så allvarlig och ber mig hålla mig nära honom i elektronikbutiker. Vi skulle köpa en stavmixer idag. Gick fram till hyllan med alla fint uppställda glänsande mixar. "Åh, den här då?" Säger jag och tar tag i en mixer, vilket leder till att sladden välter den brevid, och den brevid den och den brevid den osv. precis som ett domino. Ooops. Inget gick sönder dock. Jag garvar och Andreas skakar på huvudet medan han ställer allt på sin plats igen. Nästa gång ska han lämna mig i lekhörnan.

Nu ska jag gå ut i solen och plugga. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0