"det blir lugnt i trean"


 
I miss my little baby. Höhö, "I miss my miss" (garvar av stolen)

Idag har jag försökt att plugga. Det går inget bra. Det behöver gå bra. Nu är det sista spurten innan betygen skall sättas - allt på en vecka förstås! Typiskt lärare. Tror att vi är gjorda av betong, inget hjärta och nada fritid.
-Imorgon har jag en filmhistoria prov (har fortfarande inte satt ett enda årtal rätt.)
-På onsdag skall en uppsats på 3-5 sidor lämnas in + redovisas (är inne på min 2:a och har inget mer att skriva)
-Samma dag skall även ett hemprov lämnas in på typ 15 frågor om nervsystemet (otroligt underhållande, fråga 1 är dock gjord med nöje - man fick rita!)
-På torsdag har vi skriftligt prov i Organisation och Ledarskap på typ allt vi lärt oss. (Vad? undrar jag)
-Och på fredag har vi seminarium i psykologi på drömmar ("Läs hemma, det har ni tid med".. Jaha?)
Inte nog med det - jobbhelg kryddat med människor som nyss fått lön!

Om det vore så att jag inte dyker upp till veckan därpå, leta på psyket. Eller i trånga mörka utrymmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0