Weekend?

Äntligen är helgen här. Eller ja, äntligen o äntligen.. Ska ju jobba :S
Ikväll ska jag iallafall gå på bio med min kusin Isak. De har sportlov nu i Stockholm så de kom och hälsade på oss. Vi ska se Natt på Museét. Får se om den är så bra som de flesta påstått. 

Igår firade jag och älskling 2 månader. Jag blev överraskad med pannkakor och fruktsallad :) Gulligt. Fast, överraskningen var för att fira 2 månader. Det visste han inte så mycket om. Men nu fick han ju en anledning till att laga mat till mig.. Även om överraska för ingenting och bara för skojs skull nästan är ännu gulligare! ^^

Jag känner mig helt jävla slut. Borde egentligen plugga, men funderar på att ta en powernap. 
Även om mina powernaps blir superlong-power-ultra-extreme-naps. Sover alltid för länge med andra ord.. Ne.. ska nog göra något nyttigare och förnuftigare istället. Typ; kolla Cityakuten! :P 

..Eller sova?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0