Summer 2007

Dags att uppdatera lite tänkte jag.

Idag har det varit helvete på jobbet. Tre, TRE! nya har börjat denna helg.
De vet ingenting, kön radar upp sig och blir längre och längre.. Man får göra dubbelt jobb.
..Och jag är SÅÅ trött, jag dööör!

Lite sommarplaner har blivit fixade också.

21-28 juni ska jag, Tina och Wang till Kos! :) Vi bokade igår! Vi åker över midsommar.
Jag ser fram emot det såå mycket! Ska bli toppen att se Grekland, har alltid velat dit. Och nej, vi åker faktiskt inte till Kos för att supa hjärndöd varje kväll som alla andra. Vi ska mysa i solen, bada i blåa havet, shoppa, äta god mat.. och festa lite såklart ;) 

Sen ska tjejgänget i klassen på Per Gessle när han kommer till Örebro den 11 augusti! Eftersom jag ångrade att jag aldrig gick förra gången slog jag till på en biljett nu. Tror det kommer bli kul som fan :) 
Hela sommaren 2007 kommer bli great, det känner jag på mig!  

  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gessle konserten kommer bli toppen, fan va skoj vi ska ha! :D Längtar!

2007-03-18 @ 20:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0