kalasfyllot hemma igen

Det kom hem ett kalasfyllo igår. Han började med att väcka mig genom att skrika "Jag älskar dig" genom brevinkastet. Lika bra att förebereda sig på underhållning och en lång kväll insåg jag.
Flickvännen fick genomgå bl.a. följande:

- Redovisning av ringsignaler han fått, inklusive dans och asgarv. (robin hood låten var "råkul")
- Fick till svar (väldigt högljutt) "Vadå? Väcka grannarna? Såhär dags? Det var det dummaste jag hört" när jag bad honom sänka volymen på telefonen. (Om de inte vaknat innan gjorde de det nu)
- Upprepning av "Jag tycker så synd om Jocke", ca 42 ggr innan jag fick reda på varför
- Illustration av hur en katt äter torrfoder, inklusive läten
- Illustration av hur en man äter revbensspjäll, inklusive läten
- Slutligen lugnar han sig och kläcker ut en sista mening "Du har längre hår än mig". 5 sekunder senare sover han djupt.

Mm.. Min 24 (ja, faktiskt!) åriga man är klipsk han. Underhållande om inte annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0