friday

Igår hade vi en mysig och trevlig klassträff hos Kajsa i hennes stuga. Vi fick otroligt nog plats 16-17 st där, men varmt blev det. Hoppas det blir fler såna kvällar i sommar för vi har riktigt kul tillsammans! (=lika sjuk humor) :)

Idag gick jag upp, åt frukost, muttrade lite över att jag inte sovit längre, för kom inte på något att göra. Tog på mig träningskläderna och tog min powerwalk-runda runt Svartån på 35-40 min. Åt lunch och tittade på Vänner.. väntade på att älskling skulle komma hem.. Hoppas att jag får jobba mkt i sommar för många såna här dagar kan bli fruktansvärt trist!

Älskling kom hem. Mös lite, sen drog vi till gymmet. Jag solade igen, och skam den som ger sig; jag ser resultat!
Kommer hem. Sussi kommer förbi. En stund senare kommer Tina också. Jag gör iordning en hemmagjord pizza (fick beröm för den, för övrigt..). Sen drar vi iväg till Frimis för att köpa studentbiljetter till två av Sussis kompisar och Andreas kompis. Jag och Tina får stå i kön i mjukisbyxor och jag är även osminkad. Känns väldigt fel på något sätt. Tina lämnar mig för jobbet. Jag får stå själv i kön i mina mjukisar. Funderar på att prata med mig själv men inser snabbt att detta kommer dra till sig ännu mer blickar och ett, inte så poppis, rykte. Jag står och vissar lite istället. Kön var väldigt lång och trög redan vid tio! Kommer fram till vakten. Får betala 80 spänn i inträde bara för att gå in i 2 min och köpa tre biljetter!
Tack för den, heja Frimis störtsköna service! 
Nu är jag hemma. Andreas kollar sci-fi film. (Triiiist). Jag ska ägna fredagkvällen åt min bok.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0