fotboll med boysen

Jaha, ikväll äre dags för fotboll då. Blir en grabbkväll (+ jag) hos Jocke. Hurra! (Hoppas Emma kommer för allt i världen!) Kan se en bild av hur jag sitter ihopklämd bland 5-6 brölande killar i en svettig soffa, i en tornado av öl och chips och svärord. Ne, skulle passa mig bättre i smaken med en tjejkväll med grönsaker, dip och en flarra vin. Bara bita ihop antar jag.. Igår var ju faktiskt Andreas tvungen att utstå en tjejkväll här, visserligen bara en timma lång..

Update: Tina följer med ikväll! =kvällen räddad! :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Fotboll, öl och killar... vadå? det kunde väll inte bli bättre?! haha ;)

2007-06-03 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0