craazyy

Helt galen match igår måste jag säga.. Tyckte faktiskt synd om danskarna som nu även skall behöva skämmas för sina representanter som helidioter till supportrar och lata gubbar till vakter. Men vi var ju bäst så inget att diskutera egentligen ;) hihi

Ja, blev inte så mycket till grabbkväll som jag trodde. Jag, Andreas, Tina och Jocke.. ja och så Elton förstås (galen Golden Retriever) så var hyfsat jämn fördelning ändå. Efter matchen stack Tina, och Jocke utmanade mig på Sing Star. "Var beredd på att bli sågad rejält, Jocke är kung" säger Andreas (som för övrigt är klassad som tondöv). Jag som aldrig kört Sing Star förut hamnar på samma nivå som Jocke redan i första låten! Han blir en aning frusterad och väljer låtar som jag aldrig ens hört förut. Men icke! :P Även om jag bara spöade honom på 2 låtar av ca 10 var jag alltid bara ca 100 poäng ifrån honom. Till slut blev han lite bitter och tyckte vi skulle sluta! Haha. Sedan drog boysen till Frimis och jag fick rulla hemåt i natten.

Andreas kommer hem 03.15, dyngpackad. Det enda som är jobbigt med det är att jag inte kan sluta skratta åt alla knäppheter han sysslar med och säger. Att få honom att somna då är som att lägga en 5 åring klockan sju, speedad med en påse godis. Tar 1½ timma innan han mitt i allt spex plötsligt börjar snarka. Jag ligger dock klarvaken..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0