avskeds-mys

Har precis ätit en god middag med älskling. Vi har lite mysigt ikväll eftersom vi inte kommer ses på mer än en vecka. Kommer såklart sakna honom väldigt mycket eftersom vi bor ihop och ses varje dag. Man jag har ju massa kul att se fram emot i Grekland så det ska nog gå bra.

Ikväll åt vi iallafall hemmalagad pizza med skinka, champinjoner, fetaost och tomater. Till det drack vi vin, och sen blev det en päronsplit-glass till efterrätt.

   

Nu ska vi tända lite ljus och titta på film. Sen ska jag försöka att inte bli sentimental och tänka för mycket på att jag kommer sakna honom i en vecka. Jag klarar det! :)

Kommentarer
Postat av: tinis

eeh jaaaaaaa! du harj u mig som du febrilt kommer hålla om varje natt.

2007-06-20 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0