shop 'til you drop

Det blev lite shopping idag. Fan va skönt det är att få gå alldeles ensam på stan ibland, titta i affärerna man själv vill, hur länge man vill, utan stress och press. Hittade faktiskt en hel del, men var tvungen att skära ned på grejerna lite och valde ut de jag gillade bäst.

Detta blev det:


En randig båtringad, trekvartsärmad tröja från MQ, på REA, 49:-
T-shirt med katt på H&M för 129:-
Kofta från Gina Tricot för 149:-
Underkläder, Gina Tricot, 3 par för 129:- (ett par rosa spets finns inte med på bilden)
Vitt brottarlinne från H&M för 69,50:- (finns ej med på bilden)

Nöjd med dagens inköp, det var jag värd efter att ha snålat så jävla länge..
Är dock dags att snåla igen, eftersom jag går lön-lös denna månad.. :S Men nu klarar jag mig ett tag framöver!

___________________________________________________________________

Update

Är det någon mer som fått höra "Du är så söt när du är arg"?
Mycket irriterande tycker jag, får nämligen inte höra det så ofta annars, i neutralt läge. Hmpf..
Nu kommer jag dock vara söt i flera dar; mens-monster!!

Kommentarer
Postat av: jeannie

det dära känner man igen.. men jag får mer höra "du är så söt när du är sur älskling".. det gör en ännu surare!

2007-07-13 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0