En vecka på Kos

Nu har vi kommit hem från party-island Kos.
På väg dit tvekade jag om vi verkligen skulle stå ut tätt inpå varandra i en vecka när det redan i Stockholm på väg till Arlanda utbröt en del småtjaffs. Men semestern kom att bli kanon-bra och väldigt trevligt i mitt tyckte! :P

Dagarna var otroligt heta, både av anledning av värmeböljan som svepte in och av tre snygga tjejer som tog Kos med storm! ;) Vi fick dela på en två-rums lägenhet, fyra bäddar, två badrum ett kök, två balkonger. Tyvärr ingen havsutsikt dock, utsikten bestod istället av denna fantastiska vy, inkluderat en bilväg:
 

Det blev såklart en massa sol och bad, vilket hör charterresor till. (Man vill ju inte komma hem utan en riktig turist-solbränna). De flesta kvällar bar av till en skandinavisk bar vid namn "Cactus Saloon" (efter en lång jakt efter discotek vilket medförde ett antal missförstånd, vi blev t.ex lurade till en bar på andra sidan stan som tydligen bara tillät greker efter vissa obekväma blickar).
På Kos finns även ett kul system som inte vi i Sverige har (eller skulle tillåta). Bardiskarna är uppbyggda för dans. (Ej strippdans, bara vanlig hederlig skaka rumpa dans). De som jobbar på barerna bönar och ber tjejer att komma in till dem och dansa på baren. Belöningen är GRATIS drinkar och shots... Tjae, varför inte lixom? ;)

Trots en olidlig värme och konstant klibbig kropp trivdes vi tillsammans. Jag lyckades vänja mig att sova topless med Tina trots hennes knäckebrödsmulor och sand i sängen och godnattsånger som "I wanna be your sexy mama". Wang lyckades att inte få ett utbrott efter Tinas och mitt Kisse-klappande. Ingen fick heller utbrott över mina mamma-fasoner och tjat.

Riktiga vänner håller upp håret när man spyr, meddelar om ens outfit ser helcrazy ut och får även tillåtelse att känna på ens bröst.


Avslutningsvis kommer här en del kommentarer och bilder som får sammanfatta vår semester på Kos:

-We can't open our door..
-Oh, you're from Sweden!


-Kom, kisse kisse mjauuu.

-Tina, varför pratar du engelska med norrmännen?
-Men JAG förstår inte norska!
(norrmännen pratade norska, Tina engelska under ett samtal)

-No, we don't need your help. Go away! (Tina gjorde misstaget att fråga kåta greker efter ett discotek, vi försökte rädda situationen och förföljelsen)

-"Who let the dogs out" spelas i bakgrunden. Samtidigt springer en hemlös hund förbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0