åh, och shopping

Åhh, kommer aldrig få körkort. Har världens problem med mitt sätt att växla. Har tydligen lärt mig fel från början och ska nu försöka avvänja mig. Det gick väl efter mycket (mycket mycket) tjat från körläraren men jag ger mig fan på att nästa gång sitter jag där igen och gör fel! Blir inte många stunder att träna hemma heller när man inte bor hemma längre och jobbar mucho mycket just nu. Alla andra har körkort, men inte jag! Böööh!

Jobb idag också, sen tre lediga dagar! :) Då ska jag ragga upp morsan eller syrran på lite shopping tror jag. Var evigheter sedan jag köpte något bara för att unna sig lite. Säkert 3 månader sedan.. Har inte ens tittat i affärerna på bra länge heller så allt där blir ju helt nytt för mig! Min plånbok behöver svälta sig lite på mer än bara mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0