6 månader

Denna helg firade jag och älskling ett halvår! Tiden går så snabbt när man har det bra!

Andreas föreslog att vi skulle grilla i vårat torp (min familjs) ute på landet, så det gjorde vi, tillsammans med mamma, pappa, Anna och pappas kusin som var och hälsade på. Så det blev grillat, vin, öl, och vodka med äppeljuice och Sprite ("Man skall inte vara rädd för att blanda" som pappas kusin sa och hällde upp drinkar för hela slanten). Mycket mysig kväll med uteplats, levande ljus och utesittande till midnatt. Sen övernattade jag och Andreas i torpet.

En mycket lyckad kväll och halvårsfirande med familj och killen jag älskar över allt annat..

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0