spooky baby XD

Världens läskigaste sak hände förut.
Jag, (som sagt att jag inte skulle skicka något sms till Andreas än, och bara någon timma sedan hade skrivit ett väldigt moget inlägg om att jag klarar mig själv ett tag och kan hantera att han är på semester utan att tänka på honom eller kontakta honom i onödan)
fick för mig precis innan träningen att; "Jo, men vafan, jag slänger iväg ett sms ändå"
Precis när det står "Skickat" på skärmen, får jag ett sms..
..Från vem? Jo, Andreas, som jag en (ljuger inte om det t.o.m var ½) sekund innan skickat till själv!  Creepy !!!
Vi har heller inte hörts av på typ en vecka, och precis samma stund skickar vi till varandra.
Det är lixom en chans på tusen att det blir så. Minst!
Gulligt att vi tänkte på varandra i samma ögonblick! Hihi ^^
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0