Slutkörd.. Ja, redan!

Två dagar i skolan med det nya schemat.. och jag är helt totalt slut!
Idag var det hemskt. Ska man stå ut med det här?
Nog för att vi var bortskämda förra terminen, men ska vi verkligen behöva straffas såhär hårt?
Bästa idag, (och tur att vi har den kursen annars skulle vi inte ha något ljust att se fram emot i veckorna)
var Psykologin. Störtskön lärare. Istället för att som vanligt titta på klockan stup i kvarten och räkna ner minuterna för att det är så långtråkigt, tittade man på klockan en gång och tänkte "oj, redan så mycket".
Inte ofta man skrattar såhär mycket på lektionerna, och för en gång skull med läraren och inte åt.
Haha

Aaj, har sån fruktansvärd huvudvärk. Jag dööör. (Måste vara nya schemat)
Och jag saknar älsklingen, jättemycket. Fan. Skulle ju inte bli så.
Planen om att jag skulle slippa tänka på det när jag fick nytt schema gick i kras.
Nu tänker jag på honom ännu mer. Det är jobbigt.. igen.. 
Känns som man är singel igen.. fast ändå inte.. Ja, det är knäppt. Jag är knäpp.
Undrar hur björnar gör för att gå i ide? Har hört att de äter jättemycket precis innan.
Hm, ingen bra idé.. Då blir jag ju ännu fetare.
Åhhh, mitt självförtroende är på topp igen.. Perfekt, precis vad jag behövde!

"Jag vill knaaarkaaaa"  Citat ur Fucking Åmål.
(har hört att man ska avsluta med ett citat, det var det enda jag kom att tänka på, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0