skola igen blandat med tankar.

Jahaja, då har skolan börjat igen då. Bara en termin kvar, sista någonsin, kan ni tänka er?! :)
Dessutom slipper jag kanske tänka så mycket på Andreas, eftersom det har visat sig vara
väldigt jobbigt.. (jag får för mig en massa saker)
Nu kan man gå till skolan, ha tråkiga lektioner, sitta och snacka skit i cafeterian
komma hem, göra läxor, plugga körkortsteori och sen gå och lägga sig!
Går ju hur snabbt som helst, och vips så är han hemma igen! hihi ^^
(inte för att jag räknar ner eller så.. men det är ungefär 16½ dag kvar!)

Seriöst förstår jag inte hur folk står ut med distansförhållanden.
Själv är jag rastlös, nervös, socialt beroende, gråtfärdig, kaffemissbrukare, funderar på att börja smygröka, träningsfreak, sömnlös, allmänt psykiskt knäpp osv. Ja, det känns typ som man blivit dumpad.
Och det BARA EFTER EN VECKA!
Det konstiga är att jag aldrig har betett mig såhär förut.
Blir nästan rädd för mig själv. Vad har tagit åt mig? 

Antagligen så är jag bara kär. På riktigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0