Patetisk eller bara väldigt kär?

Det är sorgligt men sant, men jag kommer fan bryta ihop om inte alltför länge.
Vilket jag inte borde göra, men jag känner mig själv.
Jag har egentligen ingen anledning till att bryta ihop heller. Han är ju bara på semester.
Det har gått fyra dagar och sex timmar sen jag såg dig sist, och jag är redan såhär.. såhär..knäpp
Fyfan, ibland hatar jag att vara så beroende av någon. Läskigt farligt. Jobbigt.
Skickade ett sms för 30 minuter sedan, och kommer säkert tillbringa resten av kvällen genom att försöka få ett svar genom att intensivt stirra på den. -Hey, jag förlorar väl inget på att testa? ;)

Jahaja, bara 20 dagar kvar då.

Kom hem Andreas, jag älskar dig.

Jag behöver hjälp ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0