Optimistiska Lina is back?

Jag vet inte om det är tillfälligt, men jag mår typ bra nu.
Känns som jag kommer klara det här. Tror den värsta tiden är över.
I skolan tänkte jag på annat, när jag kom hem rusade jag inte fram till posten
och jag har bara övervägt att skicka sms en gång idag, vilket jag dessutom tänker vänta med ett par dagar.
Jag vill inte vara någon efterhängsen flickvän som ligger och grinar under täcket för det här.
Jag vill hantera sånt här som jag har kunnat gjort annars.
Nu känner jag mig som vanliga Lina igen. Tänker inte konstiga dumma tankar längre.
Jag är en självständig ung kvinna, som kan bete mig vuxet och tänka på andra saker.
Jag har trots allt ett liv utanför relationer också, vilket är ett bra tillfälle att ta tillvara på nu.
Ikväll ska jag och mamma på core/pilates. Imorgon ska vi ta en lång powerwalk med hunden.
På fredag ska vi fika hos Josefin och på kvällen där tänkte jag fråga Sanna om hon vill hitta på något.
*kollar kalendern* Sorry, jag är upptagen, har inte tid att tänka på dig nu älskling ! hihi :P

By the way.. Vuxenpoäng: 1
Sammanlagd vuxenpoäng: 1 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0