Ooh, NOW I know..

Dagen gick mycket lättare idag, och jag tror jag kommit på varför! (smart-ass Lina talar, listen!)
Igår gick jag och la mig tidigt - somnade på en kvart!!!
(helt otroligt, somnar bara så snabbt om jag druckit alkohol, vilket jag inte hade)
Och till frukost på morgonen åt jag en hel tallrik youghurt med All bran flingor, och två rostade mackor,
-vilket också är ovanligt att jag ens får i mig något så tidigt. (jag vet, "intressesmurfen"..)
Och hela förmiddagen var inte ens jobbig. Jag var pigg och mätt, hade energi med andra ord.
Kunde tänka klart och jobba utan att tycka det var dödsjobbigt.
Så det är som de säger ändå, sov och ät en ordentlig frukost.
Tänk att vissa tar det förbaskat lång tid innan de kommer på poängen med något.. haha ;)

Nu ska jag också göra en sak som är nödvändig, träna.
Nytt program på Aerobicsen.
Dags att pumpa rumpa och bli snygg. Ciao. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0