Nytt år, 2007

Jajamen. Nu är det nytt år, 2007
Året då;
jag tar studenten
fyller 19
skaffar körkort
..och blir vuxen?


Nyårsafton

12.30
Andreas och jag bestämmer oss för att gå upp ur sängen. Kollar TV.

15.00 Upp på stan, köpa hårglitter och groggvirke

16.00 Jag kommer hem till Tina

16.10 Vi har redan hunnit börja och slutat spela TP efter 5 minuter.

16.15-19.00 Dags för lite uppfräschning och smink
Jag lockar håret och Tina rakar benen till Allsång på skansen på TV och GES i cd-spelaren.

19.00 Jag och Tina fixar förrätten. Så jävla snygg! XD

19.30-20.30 Trerättersmiddag med familjen Romanov. Smaskens!

20.30 Dags för panik! Klockan var tydligen ganska mycket!
Kläder på, glitter i håret, sminkförbättring. Vi går till festen (Tina: "Det tar typ 15 minuter" = dubbelt)

21.30 Ankomst till Jockes fest på Holmen (Andreas bästa kompis).
Vi konstaterar att vi både är yngst, nyktrast och inte känner en jävel förutom Andreas.

00.00 Gott nytt ååår ! Vi befinner oss i trädgården på baksidan. Med fina raketer såklart! ;)
Någon häller champange i mitt hår, tack! Pussar på Andreas och Tina.

01.45 Andreas och jag åker hemåt efter att ha insett att kvällen inte blir så mycket roligare och att vi är jäävligt trötta båda två. Får skuts av tre underbart roliga killar. Skrattar nästan hela vägen hem.

____________________________________________________________

Andreas och jag har sagt hejdå idag för de kommande 25 dagarna.
Han ska till Karibien på kryssning fram till den 25:e.
Kommer sakna honom så otrooligt mycket. <3
Men jag ska försöka att inte tänka på det för mycket. Vill inte sitta och böla för att han åker på semester och har kul med hans familj, han kommer ju trots allt tillbaka.
Så, humöret upp. Ni får hjälpa mig! :)

Igår kom vi förresten fram till att vi skulle räkna nyårsafton 31/12 2006 som dagen då vi officiellt är ett par.
Lättare med ett datum man lätt kan komma ihåg, haha. 

Allt för idag, over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0