Looking back; 2006

Bättre sent än aldrig, men klart man ska se tillbaka på året som nyss varit.
Här är lite händelser och minnesvärt från 2006:

Årets häftigaste: Jag fick gå på krogen! Jag blev myndig!

Årets värsta: Mobilen blev snodd

Årets utbildningar: Hm, bästa? Nä. Skippar den! ^^

Årets skada: Ingen jag minns, så då kan det inte varit så farligt

Årets politik: Ja, moderaterna vann ju. Jag röstade.. på dem. (fråga inte varför)

Årets resa: Danmark

Årets slöaste: Inte jag inte! ^^ hihi

Årets hemsida: Blogg.se, tjuvlyssnat.se

Årets förening: Vintrosa IS, började träna!

Årets idrottsikon: Hm, Kim Källström skötte sig! Och han målisen i hockeyn. (inte bra på namn)

Årets film: Ice Age 2 såklart

Årets fight: Mamma flippade ut vid tal om piercingar och tattos. (Jag retade upp henne)

Årets party: Många sommar-utgångar var kul, julavslutningen med. Midsommar

Årets butik: Hm, Gina tricot kanske

Årets sämsta musik: Basshunter, Crazy frog får ett eget album, (OMG!)

Årets fånigaste: Bonde söker fru

Årets roligaste: Filip och Fredrik, Robert Gustavsson "Jag e inte bitter"

Årets mest glädjande nyhet: Jag fyllde 18 ? :)

Årets stad: Stockholm

Årets bästa nya artist: Idol-Markus

Årets TV-serie: Prison Break!

Årets låt: Hm, vet inte. Shakiras Hips don't lie kanske, just då alltså. Sommarhit 

Årets melodifestivalminne: Lordi chockar Europa

Årets snyggaste: Jude Law, Jared Leto,  Andreas såklart

Årets mest ouppfostrade: Lillsyrran

Årets bästa present: Körkorts-paketet, tavla med Audrey Hepburn, halsband från Andreas

Årets maträtt: Eh, min hemmagjorda guacamole? :)

Årets bakverk: Mormors saffran-sockerkaka.

Årets tesort: Chai

Årets teknik: Mobiltelefonerna med superbra digitalkamera

Årets initiativ: Började körskola, började träna, började jobba

Årets hundras: Fransk bulldog

Årets färg: Guld

Årets bästa konsert: Where the action is (den enda)

Årets galnaste påhitt: S.U.K (bäst för er som inte vet; keep it that way)

Årets jobbigaste fråga: Vad ska du göra efter gymnasiet?

Årets fynd: Min mintgröna telefon

Årets tabbe: Lyckades färga håret rött, få mobilen snodd

Årets bästa val: Öhm, börja träna och jobba fast

Årets kärlek: Andreas <3

Årets löften till nästa år (2007): Gå ner i vikt, börja tänk på framtiden


Kommentarer
Postat av: Jeannie

Haha Lina, jag tänkte typ "denna kan jag också prova mig på" men sen kom jag på näää för jag skulle typ kopiera dig i alla fall =P

2007-01-16 @ 22:10:41
Postat av: Josefin

S.U.K is the shit!!! ;D haha!

2007-01-17 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0