Långhelg

Sitter och lyssnar på Scissor sisters. Fan, de är jävligt bra ändå.
Land of a thousand words (lugn, fin) och Take your mama (städ-låt) är mycket bra, lyssna på dem!

Ledig helg. Såå skönt. Dessutom var den fyra dagar. Tackartackar.
Jag och Sanna bestämde oss för att ta det lite lugnt hemma hos mig igår (Då Josse fyllde 19, Grattis!)
Lättare sagt än gjort när syrran har två kompisar hemma också som occuperar Tv:n.
Men efter att ha kollat på Let's dance, övertalade vi dem att titta på Wallander-Mastermind med oss.
Bra film. Sen somnade vi. Allihopa.

Fick prata lite med älskling idag på msn. :)
Skönt att höra att allt är bra. Då kan jag sova gott en natt till!
Men när du väl är hemma släpper jag dig inte! hihi *lägger fram rep och handbojjor*

Blir såå avundsjuk när man får höra hur bra det är där borta. Jag vill också sola och bada!!
Istället sitter man här i rugget, och har gett upp hoppet om en vit vinter..
Och som en nu mera daglig vana, funderandes på om det blir regn eller storm den här natten.
Båda två kanske..?
Eftersom vi tydligen inte får någon vinter i år, kan det inte bli en tidig vår istället?
Det räcker med höst nu!  
...Eller så ger bara någon mig en resa till:

karibien
 ..tack? *puppieyes*

Kommentarer
Postat av: Tina

lina vi ska fan iväg:D

2007-01-14 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0