helg och sommarplaner

Imorgon kommer älskling hem! :) Jag är så glaad.
Och ännu gladare för att han slapp hjälpa sin bror att flytta på lördagen.
Blev lite smått ledsen/besviken där ett tag, fånigt kanske eftersom han inte skulle vara borta så länge.
Men blev så automatiskt eftersom man sett fram emot den här lediga helgen med honom.
Man vill ju ta vara på all tid som finns av helgerna, de går ju så snabbt!
...men det blev ju bra till slut! Och det är jag fruktansvärt tacksam för! :)

Idag var jag, Jenny och Tina på Hindersmässan. Eller ja, 5 minuter.. resten i vanliga affärer! haha
Men det är ju trots allt alltid samma grejer varje år. Och jag brukar ändå aldrig köpa något, så de gör detsamma nästan. Huvudsaken var att man var där för traditionens skull!

Och jag är aspepp till vår semester ihop. Grekland blir det förhoppningsvis, Cos.
Jag är glad att det är vi som åker också, känns bra. Jag tror vi tre kommer ha det asbra tillsammans.
Känner på mig det  :)
En svensk, en kines och en ryss. Bra combo, perfekt blandning. :)
Fruktsallad, nästan. En riktigt god och söt en, right girls?

120822-9  Sötnötter ;)
Tina & Jenny. (Kajsa i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0