Det är inte lätt.. när det är svårt?

Citerar Pillan och Sussi; "Man ska fan inte tänka"
Ne, man blir bara knäppare och knäppare utav det.
Jag har inget att oroa mig för egentligen, ändå gör jag det. Och det är jobbigt som fan.
Och jag vet inte hur jag ska kunna låta bli och tänka på annat istället.
Jag vet att jag inte borde känna såhär, jag vet att det inte är någon fara alls.
Men hela tiden flyger det upp tankar som; "tänk om..."
Försvinn! Ni förvirrar mig!

Basket case - Green Day
Sometimes I give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid?
Or I'm just stoned


Jahapp.. bara 23 dagar kvar då.


Kommentarer
Postat av: Tina

lina, du kan ju ringa mig:P, jag kommer prata så mycket att du inte ens hinner å tänka typ:D

2007-01-03 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0