Vila? Åhnejdå.

Äntligen är det lov, och jag har till min förfäran kommit fram till att jag är helt jävla slut och förstår inte hur jag ska orka plugga allt jag tänkt plugga under lovet. Igår, när jag kom hem tfrån sista jobbar-dagen var det som någon stack hål på mig. Luften bara gick ur mig och jag var nära på att somna hur många gånger som helst i Andreas soffa, innan klockan ens var 22!
Att inse att det var lov gjorde att man kropp sa "Äntligen får jag vila!", och la av helt efter en hård vecka/helg.
Ledsen att behöva göra den besviken, men jag har mycket att göra fortfarande..

Har blivit påhoppad att följa med till Babar imorgon också.
En del av mig längar oerhört mycket på att få gå ut och släppa loss, göra något annorlunda och träffa massa kompisar igen. En annan, mer förnuftig del (har faktiskt en sån också!) säger att jag behöver ta det lugnt om jag ska orka plugga hela veckan.
Beslutsångest..? jag tror det.

Ska klippa mig imorgon också (yttligare ett argument för att gå ut och visa upp sig när man för en gångs skull ser någorlunda bra ut!) Får se hur det blir. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0