Valentines Day

Igår var det alla hjärtans dag.
En dag som jag annars tyckt varit väldigt överskattad.
Varför ska man bara ha en dag om året till att säga till alla man bryr sig om att man verkligen gör det?
Det är något som man borde säga fler gånger än en gång om året.
Men okej, jag har varit singel alla gånger det varit alla hjärtans dag. Negativism följer väl automatiskt med då man ser alla gulli-gull par omslingra varandra på stan hållandes i buketter av rosor stora som hus.
Men iår var jag ju inte ensam. Jag fick fira den med älskling, och vi hade det faktiskt väldigt mysigt.
(Och för att underlätta och respektera de som är i min förflutna situation mös vi inte offentligt!) ^^
Jag kan på ett sätt fortfarande tycka att det är överskattat. Umgås, mysa, ge bort presenter och säga att man älskar varandra bör göras ofta och inte bara på alla hjärtans dag. Men det blir trots allt något extra; varmt och härligt när allt det samlas på en enda dag. Man får ta del av hela kärleks-kakan lixom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0