pust, suck och stön.

Nu dör jag snart.
Kanske inte bokstavligt talat, men mentalt. Och ja, det är skolan jag snackar om. (SP3F vet)
"Man kan ju iallafall se fram emot 3:an; slappaste året. Man behöver knappt göra något.."
Vem i helvete sa det?? Ut med språket!
Det komiska är att inte bara en har sagt det. Många har sagt så!
Den enda förklaringen till det måste väl vara att man valt fel program på fel skola.
Finns ingen annan logisk förklaring.
Ne, kämpa, kämpa som Gunde säger. Bara 4 månader kvar imorgon för att vara exakt.
Om jag inte avlider vill säga.. (ungefär till nästa helg enligt mina beräkningar..)

Ne, det är tur att jag har lite ljus, värme och kärlek i min annars så plågsamma vardag.
Utan dig skulle jag nog redan sitta någonstans i ett mörkt skrymsle, skakandes.
Älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0