Last days of the [spawrt-laow]

Åh, måste bara säga det igen; ni måste verkligen lyssna på Sunrise avenue's nya album.
Så grymt bra ><

Sitter och försöker trycka in det sista inför körkortsprovet.
Skulle vara så skönt att klara det nu, när man pluggat ändå sedan september
(har avbokat teorin ett antal ggr)

Har mycket kvar att göra med skolan också.. svenskan har jag inte börjat på, projektet bör skrivas några rader på och psykologiprovet bör man tagit en titt på innan skolan börjar igen..
Tiden har gått så snabbt. Har nog överskattat min tid lite, för nu är det i princip bara en helg kvar av lovet..
 
På lördag blir det åka av till Jönköping också.. Inflyttningsfest hos Andreas brorsa och hans flickvän..
Gissa vem som blir yngst på denna fest igen? :P
Men jag är ju så förbannat mogen (särskilt onykter) så jag smälter väl in ;) hahaha

Öh, ja. Plugga var det ja.
Goodbye-blåbärspaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0