Ibland är livet som en blaskig, halvvarm soppa.

Ännu en ledig helg avverkad så otroligt snabbt.
(Ibland undrar man om jobbhelgerna går långsamt bara för att jävlas med en..)
Snabbresumé av helgen då;
Fredag: Åker hem, lagar världens brakmiddag till mig, mamma och pappa. (syskonfritt!)
Tittar på Let's dance, somnar 10.20, yees
Lördag: Går upp halv tio (!), gör mig iordning och äter frukost lugnt och tidsfördrivande.. Skönt !
Åker till stan och blir avsläppt hos Andreas. Kollar Melodifestivalen bl.a.
Söndag: Gör typ ingenting! Äter, vilar, tv.. (Sånt man ska göra på en söndag med andra ord.)

Nu kommer världens helvetesvecka också. Jippi.
Måste klippa mig nån gång med.. Torsdag kanske, eller nä. Fredag?
Ser iallafall ut som jagvetintevad just nu. Har en sån där dålig period när man tycker att man är fulast i världen och alla andra ser så jävla bra ut.
Ska internetshoppa lite, sånt piggar upp.. (förutom att man måste vänta på paketet..)
Känns som jag behöver unna mig något just nu, för den här perioden är det fan på gränslinjen att man bryter ihop. Jag behöver glädje! ..ett varmt bad, choklad, omtanke och en dubbel whiskey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0