Gott-gotti-gott-gott?

Hej!

Idag har jag en lugn hemmakväll med mams och paps.
Eller, lugn och lugn.. Jag leker just nu mästerkock i köket.
Fick sån jäkla lust att laga massa mat.
Först gjorde jag min berömda smarriga guaçamole att smaska på runt förkvällen.
Sedan blir det grillad kyckling i ugnen med vitlök, timjan och citron, serverat med klyftpotatis och tzatziki. (luktar snuskigt gott nu, här hemma)
Till efterrätt ska jag göra en smoothie på björnbär, passionsfrukt, jordgubbar, vaniljyoghurt, mjölk och en klick glass.
How about that? ;)

Ska medan jag ändå skriver tipsa om Sunrise Avenue's nya album
On the way to Wonderland. Grymt bra!


Kommentarer
Postat av: Wääng

Åhhh Lina, jag laddade ner Sunrise Avenue och ditt tips var bäst. De är ju grymma! tack, var verkligen i behov av ny musik! De finns på min mp3 nu :D
Ses snart.. har suttit uppe hela natten lång

2007-02-14 @ 04:05:54
URL: http://littleblackcloud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0