tvåtusensju

År 2007:

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste utan familjen för första gången, flyttat hemifrån vilket innebär en hel del förändringar

2. höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag skaffade gymkort, men ganska sent, har inte använts så mycket än..

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm, ne.

4. dog någon som stod dig nära?
Farmor :(

5. vilka länder besökte du?
Grekland, Kos. Norrland! haha

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ett trivsamt jobb, och en snygg kropp ;) haha

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
20/4 farmor dog, 8/6 Studenten!

8. vad var din största framgång 2007?
Ja, studenten men hyfsat bra betyg kanske?

9. största misstaget?
För mycket jobb; för lite tid för vänner

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, har varit ganska frisk tror jag! :)

11. bästa köpet?
Kanske kappan jag köpte igår på rea! En del til lägenheten också.

12. vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och massa smågrejer :/ Körkortet har slukat pengar också.

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
stundenten och all uppvaktning därifrån. Andreas såklart, och att jag fick skaffa katt!

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"För vi har tagit studenten.. "

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. vad önskar du att du gjort mer?
Ägnat mer tid åt vänner och familj. Tränat

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, sovit..

18. hur tillbringade du julen?
Min familj + kusiner, och Andreas familj.

19. blev du kär i år?
Jag är kär, ja, men blev inte det detta år utan förra! och blev i min lille katt såklart!

20. hur många one night stands?
Zero, nada, noll.

21. favoritprogram på TV?
Utan tvekan-Prison Break. Heroes var också en hit

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar och hatar, irriterar mig på, ja.

23. bästa boken du läste i år?
Harry Potter, 6:an. Håller på med sista.

24. största musikaliska upptäckten?
Eh.. Mika kanske?

25. något du önskade dig och fick?
Jaa, bismarck smycken! :) Och min katt! (mycket upprepningar här va?)

26. något du önskade dig men inte fick?
Kondis, haha ;) Körkort, men det är på G!

27. årets bästa film?
Hm, får väl bli Harry Potter här med tror jag, kommer inte ihåg alla filmer i år.

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade med vänner här hemma, sen blev det utgång.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, mer tid!

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Haha, har blivit för mycket myskläder pga jobb! Men annars mycket klänningar vilket jag inte haft förut så mycket.

31. vad fick dig att må bra?
Andreas, jobbarkompisarna (utan dom hade jag slutat för läängesen), familjen, vänner

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law! Yummie. Den med lite smör på ;)

33. vem saknade du?
farmor

34. de bästa nya människorna du träffade?
Jobbarkompisarna, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0