go away

Gud så skönt att få vara ledig! Jag har klagat förut på mitt jobb, jag vet, men julruschen tar faan priset. Jag har gått och blivit människohatare. Folk överallt, är hela Örebro på Marieberg varenda jävla dag samtidigt? Ja, jag har nog gått och blivit bitter också.. dessvärre. Toppen på det är att cheferna är för snåla för att anställa mer folk, så vi får är hälften så många som på en helg fastän det är lika mycket folk som det brukar vara på helgerna! Mucho najs. I lööv it. Ja, här sitter jag och klagar, är sönderjobbad (läängtar till mellandagsrean..) mensvärk, huvudvärk, ryggvärk, och har dessutom dragit på mig ett dåligt samvete eftersom jag kommit och bli väldigt osocial på senaste tiden. Saknar alla och måste tyvärr skylla på mitt jobb som vanligt..

Nyårslöfte är att skaffa nytt jobb eller börja plugga till hösten (ej bestämt än.. men testar nog att söka jobb ändå)
Få mer tid till de jag tycker om.
Träna mer.

Förlåt alla, när mitt helvete är över lovar jag att det skall bli bättring och en hel del ork till övers, just for you! ;)

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0