dear santa

Här sitter jag och funderar på vad jag ska önska mig i julklapp.. Visst, som alltid vill jag ha otroligt mycket. Jag är urlätt att köpa julklappar till. Det räcker med en dag på stan med mig och man kan räkna upp minst 20 saker jag sagt "åh det det skulle jag vilja ha" åt. Om jag inte skulle vara rätt snål och ha ett hyfsat bra ekonomiskt långsiktigt tänkande skulle nog jag fastnat i "shopaholic" facket för längelängesen, så det är jag glad för.. faktiskt!
Ne, jag kommer på en massa saker jag vill ha, men när det väl gäller att skriva en önskelista blir det genast svårare eftersom jag måste komma på vad jag önskar mig mest, vilken sak som är bäst att önska sig och vad jag istället skulle kunna köpa själv av sakerna.. man vill ju önska sig något användbart som man kanske inte skulle köpa annars själv.... svårt.. Det jag har önskat mig just för tillfället av mamma är en stickad långtröja med polokrage, just för att när jag väl hittar en och kollar på prislappen brukar jag bara gå därifrån. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0