bara klämma, liite?

Klar med alla julklappar. Såå jäkla skönt. Ganska nöjd också, blev ingen "den här får duga" iår, vilket brukar kännas ganska dåligt. Vill helst hitta julklappar med en tanke bakom eller något som passar personens personlighet.

Träffade Sanna på stan också, det var längesen vi sågs. Båda jobbar ganska mycket så vi har haft svårt att pricka in nån dag. Men vi sprang iaf på varandra och tog sällskap i julklappsletningen. Sedan blev det fika med morsan och lillsyrran.

Kom hem och fiår reda på att Andreas visst har fixat julklappar åt mig och att iallafall en av dem finns här hemma någonstans. Frågan nu är; vill jag leta och klämma lite eller ska jag låta bli? (kommer antagligen kolla lite extra när jag öppnar nåt skåp..) Dessutom går han runt och flinar jäävligt mycket. Undrar vad han nu hittat på.. Jo, jag vill fan klämma lite, jag måste!

Bjuder på denna lilla julsång. (Obs! Min humor. Kan inte låta bli att tycka om dessa killar) 

Kommentarer
Postat av: PC

Det är väll klart att man vill klämma lite. Som kille både på julklappar och sin kära flikvän :-)

/PC

2007-12-20 @ 19:12:04
URL: http://enbart.blogg.se
Postat av: agnes

Hej lina :D ja visst är han, här kan man snacka guds gåva till kvinnan. Allt är fint! jag älskar juletider.
Hur är det själv? Krams

2007-12-20 @ 23:58:05
URL: http://agnesisme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0