för lite tid, för kort sommar

Åh, jag har typ världens ångest. Den här sommaren blev inte alls som jag tänkt mig. Jag har inte hunnit göra ens hälften av det jag velat.. Det värsta av allt är att jag inte kunnat hålla kontakten så bra med de jag velat.. jag har knappt ens hunnit träffa min familj! :/

När jag inte jobbar (typ 2 ggr/vecka) har jag massa annat att fixa som jag inte hinner då jag jobbar, t.ex. tvätta, städa, handla m.m. Så mycket tid försvinner! Kvällar efter jobbet har jag inte ens en tanke på att kunna hitta på något då man är svettig, trött, hungrig och klockan närmar sig nio.. Hatar att jag jobbar så längt bort också, tar typ 1 timma att komma dit+hem, så ett åttatimmars pass blir typ 10 timmar... :S MEN, hur hinner alla andra som jobbar på Marieberg? Jag vill också kunna ta mig tid att träffa kompisar flera ggr i veckan! Det skulle, för mig isåfall vara innan klockan elva på morgonen eller tio på kvällen.. Böh! Men blir förhoppningvis snart ett nytt jobb någonstans där jag kan ha lite bättre tider och slippa åka så långt..


Därmed tänkte jag passa på att be om ursäkt till de jag så jävla gärna skulle velat umgås med mycket i sommar men sorgligt nog, inte haft så mycket tid till övers.. Familjen, Mormor, Kusinerna, Moster, Sussi, Sanna, Josse, Jeannie (med flera)


Förlåt ! Jag önskar jag hade haft mer tid..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är förlåten kompis! Jag får be om ursäkt själv! Förlåt!!

2007-08-07 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0