summerbreeze vafan

Ååh, en riktig sommardag, jag njuuter. Vi tjejor och Micke njöt i solen idag med varsin glass på Våghustorget (Tina bangade dock, chicken). Det är lixom ett måste när man känner sommaren svepa in. Hänga med alla andra klibbiga fjortisar på våghustorget med en McDonalds glass för tio spänn i handen.
That's what we in Örebro call cool.

Jaha, jobb i helgen. LÖNEhelgen. Men jag e inte bitter. Det är ju förhoppningsvis lika fint väder hela helgen och då ska väl folk ta och lyfta ut sitt arlse i solen tycker man istället för att gå på Marieberg och äta svettig kebabtallrik för 59 kronor (läsk ingår ej) OBS! Smygreklam!
Sen det började lite (många) nytt folk på jobbet har det faktiskt blivit lite roligare att jobba. Faktiskt. Jag överlever nog (nätt o jämnt) en sommar till på Tha Restauranta square.

Snart ska jag och älskling ta en cruising/raggarrunda i hans nya Skoda. Det är också coolt. Vi ska till Rinkaby till Staffan och Emma och äta tacos.
Nu har jag inget mer på hjärtat för idag. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0