Påsk

Det är påsklov och det är såå skönt!
Jag har fortfarande inte gjort något som jag skulle göra än.. lite ångest.. eller nä! ^^ (det tar jag sen!)
Vad har jag sysslat med då? I princip ingenting.. Åkte en dag med min katt till veterinären, han hade blivit biten av en elak hankatt så tassen hade typ en knöl med massa var. (äckligt ja) men det ordnade sig. Han kom hem, snurrig av all bedövning och sövningsmedel med en tratt på huvudet.

Sen har jag solat med Tang och Tina. Jag blev inte brun, de blev. End of story.

Jo, jag har svimmat också! Scary. I duschen, men som tur var fanns Andreas där också så jag slog mig aldrig. Kände mig lite yr innan vi gick in i duchen, men så känner ju alla nån gång, om man reser sig snabbt t.ex. Ställde mig i duschen, det snurrade fortfarande lite. Sa till Andreas att han skulle hålla i mig för jag var yr. Snurrade ännu mer, insåg att jag skulle vara tvungen att sätta mig ner, men mer hann jag inte. Eftersom jag svimmat förut ett antal gånger visste jag vad som skulle ske. Ljudet försvann, och det blev mörkare. Tänkte säga att jag var på väg att svimma men fick inte ur mig något. Sen var jag borta i ca 15 sek. Andreas höll mig och fattade först inte vad som hänt. (Fatta paniken). Han la mig ner på knä, då vaknade jag. Kändes som jag varit borta flera timmar. Var lite skakis resten av kvällen och konstaterade att jag måste ha svimmat av vattenbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0