En födelsedag att minnas, på många sätt.

"Tanten" har blivit 19 år.
Vill tacka alla underbara vänner som gjorde min födelsedag såå lyckad! :) Började med några sms efter tolv på natten. Mysigt uppvaktande redan klockan 6 på morgonen av älskling. Fikade med tjejorna och mamsen. Mycket trevligt. Fick massa fina presenter. Förfesten kunde inte varit bättre, och utgången på Frimis blev pricken över i:et. Skulle nästan vilja säga att det var min bästa fördelsedag hittills..
om inte det andra hänt..

Min farmor begav sig till himlen igår, på min födelsedag. Hon var en såndär underbart charmig grinig tant som alltid fick en att skratta fast det inte ens var hennes tanke. Ett 100-höjdare objekt nära på. Hon var ju dålig ganska länge nu efter hon fick en hjärninfarkt, så detta kom ju inte som en chock. Hon slutade äta för några dagar sen så vi visste att det kunde ske när som helst. Jag har inte gråtit än. Måste man gråta när någon dör? Är det konstigt att inte göra det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0