KläderKläder everywhere

Åh, blir så trött på mig själv ibland!
Nu har jag varit duktig och städat rummet.
Som vanligt är det alla kläder överallt, på golv, i soffan, i sängen, på skrivbordet, i hyllan som gör det rörigt där. Kläder överallt.
Grejen är att jag HAR en tvättkorg. Hur svårt är det att lägga tvätten där istället för på golvet?!
Jag måste ha någon jävla psykisk sjukdom, för jag lyckas tamefan aldrig lägga ett enda plagg där i.
Det är nog något sorts hjärnsläpp när jag tar av mig något. 
Och så blir jag arg på mig själv när jag ser hur rörigt det är, sen städar jag och allt börjar om igen.
Men jag lyckas fanimej äta p-pillren varenda jävla dag, samma klockslag. Ååh, va frustrerande!

(Nu skulle Josse säga; "Lina, såg du?"
Jag; "Eh, nä. Vad?"
Josse; "Intressesmurfen!! Skynda dig så hinner du kanske ikapp!")


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha! precis det inlägget skulle jag ha kommit med ;D Party imorn!!!!!!

2006-10-26 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0