Filmkväll

Var hos Adde igår, med Sussi. Vi hade fått för oss att vi skulle ha filmkväll hos honom.
Ingen trodde att jag skulle till honom förstås, eftersom vi alltid skämtar om att jag ska dit.
Men nu blev det iallafall av, på riktigt.
Jag fick se det omtalade Hampetorp och Yxtorp! (Adde är för övrigt mer lantis än mig, yes!)

Och trevligt var det. Mycket skratt, prat och en hel del skämt (typ 90% av snacket var ironi!)
Dessutom 3 filmer. Ice Age 2 (fruktansvärt kul, min humor rakt igenom!)
House of wax och sen försökte vi hålla ögonen öppna på Fight Club.
Jag o Sussi klarade det utan att slockna, Adde, aka Kärring, somnade ;)

Och när man ändå pratar om Fredag, Idol var igår.
Såg klippen på internet idag eftersom jag missade igår.
Och fortfarande.. Markus är kung! Lenny Kravitz, utmärkt val, och desstuom nästan bättre än Lenny själv.
Och snygg, som satan! XD
"Den du, med lite smör på" som morsan brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0