19/10

Igår var jag på stan med syrran. Mycket trevligt, en hel eftermiddag med shopping och fika, utan bråk! ^^
Lite kul när hon, Anna, skulle ringa mig. Jag hade tydligen svarat i väskan utan att jag visste.
Då hade hon stått o sagt  "Hallå", relativt högt, och ett fyllo kommer fram till henne
och säger "Hejdu" lite små-äckligt till henne. Det enda hon fick ur sig var. "h-hej.. Eiuuuu! "
och sprang därifrån. Härligt med folk som säger precis vad man tänker..
(undrar om hon fått det från mig förresten..)

Idag klippte jag mig. Blev väl okey. Kunde inte bli värre än var det redan var iallafall! haha.
Imorgon ska jag och Sussi till Adde och kolla film.
Vetefan var den idén kom ifrån men.. ska bli.. intressant. ;)
Tre smått perversa (Adde skulle däremot kalla mig grovt pervers, men det bortser vi ifrån)
människor i ett och samma rum. (och nej, inte perversa som i trekant, perversa som i skämt  :P )

Jaja, ska gå och sova nu. :)
Godnatt-puss

120822-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0