12 oktober - helgplanering !

Nu ska vi se, ännu en helg att planera..
Känner för att... inte göra något, bara vara i min soffa.
Sällskap hade iof varit trevligt men.. det är det dåligt med för tillfället. Katten duger! ^ ^

Var på aerobics igår, så fruktansvärt kul, men såå svårt! Har missat alla gånger de övat in programmet, så istället för att lära sig del för del som alla andra gjort, fick jag lära mig nästan allt på en gång! :S
Visa grejer sitter iallafall, så ser inte ut som en jubelidiot hela tiden! Haha.
Och den kommer vara såå snygg när vi är klara! Michael Jackson-tema! :) 

Nu ska jag snart ut med hunden en sväng. Bränna dagens kalorier! hehe. 

puss på skinkan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0