uppdatering

Åh, va skönt att ha svenska-talet avklarat. Fruktansvärt skönt! Var så jävla nervös.
Och det gick förvånansvärt bra om man jämför med andra gånger, så jag är nöjd med min insats :)
Bra Lina!

Hm, helgen ja.
I fredags var jag med Wang och Tina. Vi skulle bestämt ut på krogen.
Var kanske inte så jättelyckat.
Vi lyckades prata för mycket, glömma att dricka, missa bussen och få ett stinkande fyllo efter oss.
Krogen var väl också sådär halvkul. Inte så mycket folk kanske, och musiken rätt kass faktiskt.
Men sällskapet var trevligt. :) Tack tjejer för en trevlig kväll. Love ya

Lördagen var piss, plugg. (punkt slut)

Igår, träffade jag Andreas och kollade på film hos honom. Da Vinci koden.
Klurig film, snyggt gjord.. boken är säkert bättre (orka läsa !?), men.. sällskapet var det ju inget fel på!  ;)
Hoppas på fler trevliga kvällar med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0