Stockholm 3-4 november.

Har nyss kommit hem från Stockholm.
Åkte dit igår, efter att ha haft en mysig filmkväll med Adde, Sussi (igen ja) och Tina.
Resan dit försökte jag göra mitt bästa att reta upp morsan. (som vanligt alltså)
Blir otroligt barnslig ibland, men vafan. Orka vara mogen jämt! XD

"Är vi framme snart?"  x 8
"Jag är törstig"  x 9
*Byta radiokanal*  x 23

Sen kom vi fram till Skarpnäck (efter att pappa hade läst upp vägbeskrivningen, visserligen korrekt
 men bytt ut alla vänster mot höger och tvärtom för skojs skull -  jag räddade förstås situationen!)

Hanna och Isak, inte så stor skillnad sen jag träffade dem sist.
Isak hade väl lärt sig ännu några ord att lägga in i ful-ordlistan men annars inget konstigt.
Han är nästan värre än mig i käften. Dessutom lite yngre så ibland förstår han inte att det går lite långt.
"Lina, är du gravid?"
eh, nej?
"Nähe, okey. Ser ut som det"  

(*Ding*; Linas självförtroende-mätare slog i botten)
Hm, nä.. undrar om man skulle gå o ta en.. morot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0