stackarsmig?

Har funderat på vad jag gör med mitt liv egentligen.
Jag gör inte så mycket, och det är det som är smått frustrerande. Jag är fan snart 19 år, och kan inte ens säga "jag har ett liv". (klart jag har ett liv, men.. ja, ni vet vad jag menar)
Känns som jag gör samma saker hela tiden.
Går till skolan. Kommer hem. Pluggar lite. Sover.
Är på jobbet. Kommer hem. Sover.. Pluggar lite till..
Går på krogen någon gång ibland (när alla andra som HAR ett liv kan följa med ut för en gångs skull.. )Kommer hem. Sover.

Frågan är vad som gör ett liv till ett liv?
Jag antar att det är när man är lycklig.. Men hur blir man det?
Ibland tror jag att jag blir det om jag är duktig i skolan.
Ibland tror jag det räcker med att bli kär.
jag vet inte.

Men inte sitter jag och gråter för det.
Jag har ju alla mina underbara kompisar och familj. Utan dom skulle jag inte finnas.

Ne, det krävs mer för att jag ska falla ihop i bitar och gråta..
T.ex. att jag tittar på ett avsnitt av Extreme Home Makeover. Då gråter jag mängder! ;) 


Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Men gumman! Jag blir så ledsen av att läsa detta inlägg... Livet går upp och ner och även om det är riktigt motigt i dalarna så vänder det alltid. Även om det inte känns så just nu. Gå och köp en tidning, lite godis, tänd lite ljus och lägg dig under en filt och bara mys. Det är du värd ikväll!!

Hoppas du snart mår bättre...

2006-11-02 @ 16:51:06
URL: http://ventileramera.blogg.se
Postat av: Mark

Man kommer på vad man vill i livetg när man minst anar det.

2006-11-02 @ 16:57:55
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Josefin

Fan säg inte sådär :P det betyder ju att jag inte har ett liv heller :S Äh fan, vi får liva upp våra liv lite kanske... Flytta till Thailnad imorn kanske? ;D

2006-11-03 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0