Shake it, don't brake it !

Nu har man varit singel i 1 år och tre månader.
Och jag är inte förstörd, gråter mig inte till söms, och är inte besatt av romantiska komedier.
Nej, jag mår bra!
Visst börjar man tro att man är desperat när inte så jättefräscha killar blir "okej", och man tvingar katten ligga kvar i sängen bara för att få lite värme och närhet. 
Men jag har kommit överfund med att jag ska ha kul och dra nytta utav allt som har med
singellivet att göra.
För förr eller senare hittar man någon, även om det ibland känns som att man är ensammast i världen. 
Nej, jag ska fortsätta att ha kul och umgås så mycket jag kan med mina underbara vänner.
Man lever trots allt bara en gång, och därför måste man se positivt på saker och ting.

"Det mest idiotiska man kan säga är att man är ensam"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0