Plötsligt händer det..

Hur ofta ger det resulatat av alla oändliga gånger ni fyllt i nåt jävla mail för att vinna något?
Just det, typ noll!
Och så.. när man kommer hem ligger det ett tjockt kuvert.. till mig!!
(och eftersom jag snabbt drar slutsatserna av att det inte kan vara från någon beudrare, eller att jag beställt något, måste jag ha vunnit något !)
Och, tamefan, jag har vunnit en exklusiv DVD (sa jag exklusiv?)  med både SAW 1 och 2
snyggt inramat i nåt platsfodral med låtsasblod som rinner runt innanför (hur coolt är inte det lixom?) :)
INKLUSIVE 2 gratisbiljetter till SAW 3 !

Hallå allihopa, Lina har vunnit något !

Så nu är jag typ asglad.. även fast jag ska jobba hela helgen. :)
Jihoo.

Idolkväll också. Heja Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0