fullpackat a la kalender

Idag var jag duktig. Åkte till skolan 1½ timma innan vi började, för att plugga.
Hur ofta händer det lixom? (i Linas liv, kanske 3ggr på sin höjd eftersom hon gärna sover lääänge)
Men det behövdes. Inte nog med att vi har en hög läxor o shit, har snart teoriprov och har knappt börjat plugga än.. Dumma mig.
Och jag som vill ha körkort NU !

Och så ska jag jobba i helgen också. Jippie! Stå och fejk-le i kassan.
"Smaklig måltid!"  -Ååh, jag spyyr!

Ska iallafall ha lite trevligt; åka hem till Tina-flina och se på film.

Och imorrn är det första delen i Svenska nationella B!
Panik? Ne, det får vänta till imorgon. Jag orkar inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0