bloody sunday.

Söndag. Ordet skär i öronen. Precis som om du gnisslar med en gaffel i tallriken.
Fyfaan. Dessutom vill aldrig någon göra nåt på Söndagar.

Känner för att gråta. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte ens själv.  
Men har ni aldrig känt så?
Att ni bara vill ställa er och skrika ut allt. Högt. Sen gråta tills det inte finns något kvar.
Bara för att känna er.. "nya" igen efteråt.
Eller så är det jag som är konstig.

Jag vill gå på bio.
Umgås. Skratta. Vara glad. Glömma allt jobbigt.

Herregud. Upp med humöret Lina! :)
Jag ska äta upp mammas choklad.
Ne, just ja.. Jag bantar..
Surt.


Kommentarer
Postat av: Tiiiinaaaaa

liinaaa vi ska på borat på lördag:D

2006-11-07 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0